Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
langweilig :P

Mia is iwie grad langweilig...wollt ich nua mal vermerken^^

16.11.08 21:38


Werbung


verwirrt...

Ich glaub ich gebs bloggn auf... es is ma iwie zu viel stress oda so. keine ahnung...es is ur keine zeit in letzter zeit :P Naja, vl blogg ich doch weiter, so ab und zu mal ...mal schaun =)

 aba naja...wenn ich jetz üba des wochenende schreibn wüad, wüadn wsl wida iwelche leute sagen, dass ich des jetz nua schreib um iwie cool dazustehn oda so... aba naja. is ma eig egal..ich tus tdz.

Am freitag hamma zum erstem mal jungschar ghabt. es war ur cool weil sooo viele kinda dawarn =) nacha warma beim david auf einer geburtstagsparty, des war echt ur suppa und lustig. ham halt so a paar spiele gspielt (evolution :P ) und ham spaß ghabt! wie imma warn wia wida mal die letzen die gangen sind, aba naja, simma jetz a scho gwohnt iwie =)

am samstag war ich am vormittag in neustadt einkaufen, war a ur suppa. hab owa ned viel kauft =) am nachmittag sind dann meine tante und mein onkel zu besuch kommen und dannach noch oma und opa. also volles haus =) am abend warma bei da magdalena eingladn und simon und ich ham vorher no an kuchen backen (will uns ja ned loben, aba er war gut :P). es war ur lustig...a mottoparty! und wia ham echt viel spaß ghabt, tanzt, gessn und trunkn! um halb 4 war ich dann zhaus. (danke peter!) und jaa...

...nach 4 studnen schlaf wida auf und wählen. nacha ab in die kirche! ham kindermesse ghabt, war zwar ziemlich lang aba sonst eig ganz gut.  dann nach puchberg und ja. das wars heute schon...

naja...dann eine schöne woche! falls wer liest =)

28.9.08 18:01


Ein blauefleckenreiches Wochenende :P

hmm... ich war gut drauf...betonung auf war!! ach...tut ma leid wenn ich mal wen angeh oda so.. aba manchmal regt mich alles iwie auf. is komisch, aba da is dann afoch so dass ich auf jedn iwie spinn und alle angehn könnt. na tu ich eh ned ...keine angst :P owa es is ur komisch...ur gut drauf und dann wida so *argh* lol...a egal :P

naja...also des wochenende (und der anfang der woche) warn echt suppa =) am freitag warma beim marcus und iwie kann ich mich nimma erinnern was ma tan ham. auf jedn fall simma um 1 gfahrn und da peter is kommen...des weiß ich noch :P. am samstag warma wida beim marcus^^ wia ham basketball gspielt..2 1/2 stunden lang und jetz hamma alle blaue flecken und hinige finga und alles. des woa jo a mea a kampf als basketball :P owa es woa echt ur suppa! dann am sonntag war ich im prater in wien. bin mit ziemlich viel gfahrn und es war ur lustig! dannach noch bissl am stephansplatz so tänzern zugschaut und dann ins theater we will rock you anschaun! wah...es is sooo geil!! bitte schauts euch des an! =)) a wenns ka musical mögts...es is afoch ur genial so suppa! gestern war montag und die magdi war da. wia ham ur die selbe meinung imma^^ vui lustig :P und sry dass ich das sagn muss owa wia sind untalentierte luftballon-kicker :P um halb 7 oda so is dann gfahrn und um halb 8 hat uns da poldi scho wida abgholt und wia sind...wär hätte das gedacht... wieder zum marcus gfahrn =) es war wida mal ur spaßig und es war ur das sommerfeeling schon da (zumindest am anfang^^) wiedermal hammas ned lassn können und ham basketball spieln müssn :P und volleyball und fußball! jaja...sportlich simma^^ es schaut so cool aus wenn alle aufananda liegn nua um den deppatn ball zu erreichn :P dannach hamma noch film gschaut... ja ned so meins aba ja! um halb 1 simma dann heimgfahrn und ja.. moagn is wida schule ..juhu!

sonst...tut sich nciht viel. ich hab fast keine sms mea, drum wunderts euch bitte nicht wenn ich ned zrückschreib oda so! aba ich will eigentlich ned übaziehn :P sonst sollt ich noch deutsch aufsatz schreibn, aba das will ich iwie ned grad. ich mag moagn sowieso ned schule :P es wüad mich ned störn weil ma eh nua 5 stundn hättn, owa danach noch wapfl...soo dumm!! am freitag hamma englsich sa...fällt mia nua grad so ein iwie! naja...was willst schon groß lernen für englisch :P

gut...ich hab jetz gitarren stunde...ich maaaag ned!! egal...muss sein :P dann bis am abend oda so!

13.5.08 15:26


nearly 2 month later...

Hab schon lang nimma bloggt iwie...

Naja...die letzten fast 2 Monate warn ganz normal eigentlich. Es is nicht wirklich was passiert wo ich ma denk, warum hat des jetz so kommen müssen! Im Endeffekt hat doch alles so passt wies war und ja. Gibt a Sachen, ´wo ich jetz in letzer Zeit ur viel drüba nachdenk... aba hmm...kann man nix tun. Is egal. Ich will nicht mea drüba nachdenken, geschweige denn reden oda sonst was!

Nimma lang is jetz Schule noch...naja...eigentlich noch 2 Monate, aba da is jetz so viel frei und wia sind auf Sommersportwoche und so, also eigentlich is scho fast aus . Die andan ham schon Matura..wahnsinn, wie schnell die Zeit vergangen is eigentlich. Aba jaa...dann simma ganz allein!!  Naja...eh nur noch 2 Jahre...(*positiv denken tu*)

Die Wochenenden warn a imma suppa jetz, vorallem is letze. Is kegeln war echt cool, vorallem weil wirklich (fast) alle dawarn und auch gut drauf und alles. Nacha warma noch beim Mci und beim Marcus (Stadt, Land, Star gspielt: es war afoch ur lustig!!) Am Samstag warn Eva, Ulli, Schöni, Manuel, Peter und ich am Maifest in Peisching. Es war auch lustig, aba naja.. ia wissts schon was ich mein. *klopf, klopf, klopf*

Eigentlich wollt ich heute früher schlafen gehn, aba ich hab vorher noch is Programmheft noch gschriebn bzw. angschaut und dann Musikschule und dann war ich noch Kuchen backen =) Jaja...sea fleißig ich weiß  Naja, morgen Mathe Smü...und ich kann nix!! +argh+ naja...auch wurscht eigentlich...

Hmm...sonst tut sich ned viel. Ich freu mich schon wida aufs We, obwohl grad erst Montag is, aba auch egal. Wer wünscht sich nicht schon is Wochenende! Ich hoff uns fällt wida irgendwas lustiges ein und ich hoff dass ma wida recht viele sind! =)

Am Freitag bin ich ganz alleine in da Jungschar, omG^^ Na, die andan sind eh a no da! Owa jo. Nacha noch Babysitten und ich hoff es wird nicht zu spät, weil ich gern noch forgehn würd nacha! =)

Dann lass ich das mal und geh mal schlafen oda vielleicht schau ich ma noch Mathe an, wär gar ned soo schlecht. Aba mal schaun was ma noch so spontan einfällt. Dann mal Gute Nacht!

 

5.5.08 22:15


Hello :))

Ja, mich gibts auch noch^^ wahnsinn, gell?!

die ferien sind jetz fast vorbei (2 tage noch!) und ich hab ma scho wida dacht...wann hab ich eig. letzes mal bloggt?! (laaang,laang her^^)

in den ferien is eig. doch einiges passiert... am samstag warma beim marcus, und am montag auch^^ es war wida echt lustig! am dienstag sind dann mitten in da nacht magdi ulli marcus und peter vor meina tür gstandn^^ lol...des war cool

naja....am mittwoch bin ich dann nach berlin gflogn^^ es war suppa dort... is wetter war dumm (regen, schnee, kälte) aba sonst... am mittwoch simma dann halt ins hotel und so bissl schaun was da so an gschäftln in da nähe sind und so und am abend warma in theater (tanz der vampire) am donnerstag warma in ganzn tag shoppen... boah des war anstrengend!! von 9 in da früh bis um 7 am abend simma durch gschäftln grennt und so^^ um halb 8 warma dann wida tanz der vampire schaun am freitag warn dann alle shopping center und so zu (~>feiertag) und so hamma uns halt die stadt angschaut und warn in ausstellungen (eisskulpurenaussstellung da wos -10grad ghabt hat^^ und so modelbahnausstellung ) am abend warn da papa und ich dann blue man group anschaun. des woa echt witzig...man kanns ur ned beschreibn iwie^^ um 3 hamma wida aufmüssn weil ma zum flughafen gfahrn sind und jaa.. um hlab 8 war ich wida in wien! =)

gestan warn dann magdi eva poldi und ich in da auferstehungsmesse in neunkirchen. die war auch eigentlich recht schön...wenn auch bissl lang.. aba des sind die eh imma =) nacha simma no im kirchhof rumgstandn und ham übalegt was ma machn solln^^ wia ham uns dann entschlossen nach rohrbach zu fahrn (also fast alle...) is osterfeuer war dort ned mea sea feurig sondan hat nua mea graucht eigentlcih^^ dann simma weitergfahrn am petersberg..da war a nix mea. schließlich simma beim mci glandet und dann hat uns da luki heimgführt^^

heut fahrma jetz dann gleich nach puchberg^^ und mal schaun...meine kusinen aus deutschland sind wida da... also jaa... dann bis am abend^^

Frohe Ostern! =)

23.3.08 11:18


sooo schnell...

ich werd jetz ned versuchn alles zusammenzufassn was jetz in den letzen kA wie vielen wochen passiert is... und ich wills a ned.

is es eigentlich a ned sooo unglaublich viel passiert... mein leben war ganz normal iwie. es warn viele suppa momente dabei, auch einige ned so schöne...

ich versuch jetz wida öfta zu bloggen iwie... nua hab ich in letza zeit keine lust, keine zeit (naja^^) ich wollt afoch ned...ja.

also des wochenende war eigentlich voll lustig. am freitag ham magdi und ich bei da ulli gschlafn (evi war auch da vorher) wia ham dvd gschaut und iwie viieel blödsinn gmacht^^ (fußwärmerkissen, trinkjoghurt, englisch kurs...*gg*) dann am samstag warma beim marcus. es war wie imma echt suppa...wia ham viel scheiß gmacht und es war cool^^ heut warma in puchberg und jaa...war ned wirklich viel los dort.

heut in da früh wie ich aufgstandn bin bin ich draufkommen dass ma ned ganz so gut geht... hab halt halsweh und kopfweh und vorallem schnupfen. aba jaa...kann man nix machn^^ ich hoff des vergeht bald wida!

moagn hamma chemie-iwas-test und ich hab bis jetz no imma nix glernt...(es is iwie lustig...weil wenn ich is heft anschau krieg ich kopfweh, aba wenn ich in laptop anschau iwie ned...naja^^) und am dienstag hamma dann physik test. da sollt ich vl. aba wirklich was lernen...weil 10 seiten...naja.

sonst gehts ma eigentlich eh recht gut eigentlich. bin a bissl am denken imma wida...aba ja. is wahrscheinlich eh normal. ich kenn mich halt ned aus teilweise so allgemein...naja^^

gute nacht!

9.3.08 20:53


Zusammenfassung von äh...lang +gg+

hilfe...ich hab ja shco eeeeewig nimma bloggt. heut is da...äh..19. also vor 2 wochn. tut ma leid...die zeit is so schnell vergangen. ich habs iwie ur ned mitkriegt =)

also vorletze woche is eigentlich eh ned wirklich was passiert. am wochenende (also am freitag warma dann äh...ahja...am ball^^ (mein gedächnis...hilfe^^) es war eigentlich ur witzig, find ich zumindest. die anfahrt war a biiissl...unkoordiniert^^ sind dann a iwann ankommen und ham dann a tanzt und ich habs lustig gfundn, ich hoff ia a =). mitternachtsquadrill is ja übahaupt imma is coolste! (auch wenns die gerda letzes mal bessa gmacht hat^^) um halb 2 simma dann richtung nach haus aufgebrochen, naja...so um halb 3 war ich dann zhaus (fragts ned wie man a stunde braucht von neustadt nach nk...wia hams gschafft^^) und jaa... =)

am nächsten tag simma dann so um 10 nach kärtn aufbrochn^^ es woa eigentlich echt schön dort. das wetter woa ur suppa und die pisten a. nua bissl viele leute warn halt imma...aba ja.  ich war im snowboardkurs und des woa a ur witzig. wia warn so im tiefschnee und ham a a paar tricks glernt. um 4 simma dann von da piste heimgfahrn und jaa... dannach wars fad. hab ma die zeit mit fernsehn und smsn vertriebn... am samstag simma dann eh scho heimgfahrn.

und...am abend warma dann zammen bei da sylv. es war echt lustig...da bär is ur lieb und wirft alles um! wia ham uno gspielt und warn dann draußn min hund spaziern. es war ur kalt aba a lustig (die sylv hat erzählt wos übaall scho einbrochn ham. "da scho 3x seit sylvester", "da hams gestan einbrochn" ) suppa... 3 mädels (und ein bursch) allein am feld!! +angst+ dann hamma no uno gspielt und dvd (ich sag jetz ned welche^^) gschaut.

montag und dienstag is jetz a shco vorbei und moagn is mittwoch^^ haha ...des woa jetz die weisheit des tages

naa..montag war ganz normal schule. is findi ur schnell vergangen. dannach war ich no auf 3 kinda aufpassn...war recht witzig. die sind ur lol^^ bin dann die eva abholn gangen und wia ham dann no so einigen blödsinn gredt und gmacht^^   heut war dienstag und die schule hat sich ur zogn findi. nacha hamma no bar ghabt. es war eigentlich ur nix los...aba unsere kuchen sind alle weg. wahnsinn^^ die brote warn ur kunstvoll. voll perfekt =) 

moagn fahrma mit da schule nach wien und schaun uns...äh anton bruckners 8.sinfonie an. bzw wia hörn uns's an +gg+ mal schaun...wiad wsl eh ur zach werdn^^ am abend fahr ich dann nochmal nach wien +freu+ we will rock you anschaun. wiad sicha cool...hoffi =)

dann mal bis moagn oda so^^

19.2.08 18:50


 [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung