Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Saturday night^^

also...samstag bini aufgstandn und dann simma gleich nach neustadt und wien gfahrn um schigwand einzukaufn^^ (also füa meine schwester halt) wia warn ewig unterwegs und sind dann iwann wida heimkommen...dann hab ich da mama gholfn alles füan abend vorzubereiten. dannach bini no chatten gangen und es war suppa.

am abend simma dann (wie imma) zum marcus gfahrn und es war wida mal witzig (auch wie imma) wia ham uno gspielt...und ich hab echt ned gwusst dass man sich da soo deppat anstelln kann wie wia des tan ham =)) owa es woa echt genial. dannach simma rumgsessn und ham chips-schiffe erfunden und so halt. es war auf jedn fall lustig. =)

heut simma nach puchberg gfahrn. wia warn zerst essen und dannch simma zua oma gangen. dort hamma uno gspielt und wer hat gwonnen?! ~>jaja...der uno-profi halt ~>ICH +gg+ dann hamma krapfen gessn. hat die oma selbst gmacht (ich sag jetz ned dass ich 5 krapfen gessn hab^^)

naja...then...till tomorrow... sleepts well...+hust+

3.2.08 22:12


Werbung


Dinner for 8^^

jaa...also unta da woche hat sich ned viel tan iwie. schule halt...war wie imma und sonst. naja..bsp war wida mal (mal schaun wie/was das jetz alles wird. ich hoff dass das alles tdz no iwie geht alles. die kleinen kinda ham mich ziemlich aufgregt und andere leute natürlich auch...aba wird man sehn. nexten donnerstag kommt die betti..+hust+ ich sags nua mal als vorwarnung.)

am freitag war normal schule...naja fast normal. es war tag der offenen tür. war eigentlich wie gsagt normal...bis auf das dass mea leute in da schule warn^^  dannach warn magdi und ich noch min marcus einkaufn... =)

am abend sind ulli magdi und ich zu fuß(!!!) zum marcus gangen. die straße is endlos lang...wie in einem alptraum...man geht und geht und geht..und kommt iwie dem ziel ned näher +gg+ wie ma beim marcus zua tür reinkommen sind hat scho alles nach essen grochn (gut natürlich...ned verbrannt!) peter und marcus ham kocht (mit hilfe von da katja! ) und ich muss sagn es war echt gut. die vorspeise war interessant und sowas hab ich echt no nie gessn^^ is maki war ur lecka =) und is fondue war a ur gut. es hat ääh...9soßen gebn (die honig ketchup soße war die beste!) nacha hats no an fantakuchen gebn. es war ur gut und lustig! (ulli...sea interessante kreative fragen +gg+ ) danke füas essen und den coolen abend!

heut hab ich um 9 austehn müssn weilma dann einkaufn gfahrn sind... snowboard gwand...ich hab nix gfundn füa mich. owa eh egal.. jezt simma grad heimkommen und ich hoff das ma heut am abend wida iwas machn!^^

2.2.08 15:16


Tanz durch die Welt :)) (ich liebe des lied!)

also montag...naja...es is imma da erste tag von da neuen woche. also~>schlimm. is aufstehn is imma is schlimmste dran und so. die schule is dann owa tdz. recht schnell vergangen. obwohl (oda gerade weil) die stunden eigentlich ned alzu gute stunden sind +gg+ (also deutsch~>zach, chemie~>chemisch^^, geschichte~>sea interessant (kati du hast ma vui leid tan da vorn^^ +windmühle+), latein~>ich hab keine erinnerung mea daran iwie, bio~>ähm...wia ham iwas tan... mathe~>ich check absolut nix mea. ich weiß ned warum...aba des is ma echt extremst suspekt scho. ich weiß ned warum ich nix mea check...vl. bin ich shco so in ferien laune und hab afoch abgschaltet...oda es is uns alln zu kompliziert^^)

am nachmittag war ich in ramplach (kaff iwo...^^) und hab dort ne stunde gitarriert. war eh ganz ok. (die 2 hunde san sooo lieb ) dannach bin ich gleich in die musikschule gfahrn. hat a passt...(ich mein man hört ned gern dass keine musicals gibts in meina stimmlage....aba ja...) 

am abend hab ich halt no chattet und ferngschaut. und natürlich..ned zu vergessen~>englisch hü gschriebn und glernt (naja...eha weniga glernt^^) bissl zu lang war ich halt auf...aba des is eh normal scho bei mia^^

naja...und heut war dienstag. erste stunde mathe (nein...ich versteh no imma nix...) dannach religion (der film is zwar absolut unsinnig und hat nix min thema zu tun...owa er is dann doch iwie interessant wenn man sich reingschaut hat), geo (ham wia eigentlich übahaupt iwas tan? zerst hamma 200bilda ausm internet gsucht in 2min^^ dann ham kati und ich knudddels hps angschaut und youtube videos und so...magdi hat daweil prüfung ghabt.) dannach war englisch vokabel test und ich muss sagn: er war eigentlich total einfach...und ich bin froh dassa so leicht war weil glernt hab ich echt nix ) mal schaun welche note ma kriegn, ev. . oh gott...mein hirn setzt scho aus....wia ham no ph ghabt. ganz normal...eigentlich hamma absolut nix tan.^^

nacha bini gleich in fischapark gfahrn. es war eh cool^^ da h&m schaut ur so aus wie der in wien oda berlin oda so in großstädten halt. wia ham alles anzogn was uns passt hat...kauft hamma eig. ned wirklich was. =) egal... dann simma gleich weita in metro gfahrn....ich find den iwie cool auch wenns viiieeel zu riesig is des ganze. owa lustig...die ganzen großpackungen mit 100kg und alles. hehe xD

jetz hab ich no chattet und ferngschaut. und ich hab gschaut was ich anzieh im fasching (also füa die js) ich glaub ich zieh a dirndl an...schaut zwar echt bescheuert aus bei mia...owa egal +gg+ und dann hab ich no gschaut was ich bei romeo und julia anziehn werd. mal schuan...den rock werd ich wsl iwie umnähn...mal schaun )

und ich will ned streitn! ich will ganz normal redn...owa wenn des iwie ned mea geht...dann kann ich auch nix tun. sieh bitte auch mal diene fehla ein und schieb ned imma alles auf mich!! ich weiß ich mach auch scheiße und manchmal red i a ned wie a wasserfall... owa des kanns jo a ned sein dass ma uns imma so zuquatschn müssn dass dann eh keina mea checkt... verstehs jetz ned falsch bitte...!!

nagut...gn8...bis moagn. =)

29.1.08 22:52


Ein kurzes, ereignisreiches, stürmisches wochenende! =)

Am freitag wars in da schule echt extremst zach...  erste stunde englisch. ich glaub ich hab zum ersten mal mitgearbeitet in dem ganzen jahr. naja jetz gehts jo a um a note...owa ich glaub ich krieg sowieso an 3er =) owa passt eh findi. dann hamma religion ghabt. naja...der film is echt sea interessant (obwohls eig. gar ned soo schlimm is...es gibt noch dümmere filme~>der sinn des lebens^^) danach war musik. da hamma eigentlich gar nix tan. die burschn ham um noten gstrittn (eigentlich is eh unfair...ich weiß genauso wenig wie die in musik. aba jaa...) mathe war dann normal...mathematisch halt. ich checks grad nimma was ma eigentlich so machn...aba auch egal. deutsch war dann ziemlich zach...literaturgeschichte mach ma wida (16.jhdt) ~>very interessant. in geo warma dann obn im informatik-saal. wia ham ned wirklich was geografisches gmacht =) aba macht ja nix. dannach war eh scho wochenende! =)

am nachmittag war dann wida mal jungschar. die kinda warn eh recht brav. ich mein..ja kinda sind halt ned imma perfekt brav...aba des is eh klar. wia ham merkball gspielt und reise nach jerusalem und so blödsinn halt =) naja...solangs denen spaß macht passts ja eh. =) während die kinda versteckn gspielt ham ham ev und ich in marcus angrufn und dann hamma ur spontan was ausgmacht füan abend.

um halb 6 war dann js aus und ev und ich sind ne halbe stunde im dm herumgegammelt. und dann simma mit schöni manu patrick david und jan zua pizzeria gangen...dort wars eigentlich eh voll lustig! owa fliegn is ned so meins +gg+ nacha hat uns da marcus die eva und mich abgholt und wia sind zu erm gfahrn. wia (also, marcus simon panzi peter artur poldi sylv ev und ich...omG ich hab sicha wen vergessen...) ham uns 2dvds angschaut...die warn sea interessant. naa..eh lustig und so =) um halb 1 bin ich dann heimkommen und jaa...

wie ich aufgwacht bin war (welch ein wunder) samstag mittag^^ ich hab dann nix tan eigentlich...pizza gmacht und sonst ferngschaut und gchattet und jaa... um 4 sind dann oma und opa kommen. es war echt lustig und anstrengend  xD. um viertel 7 hat mich dann da marcus abgholt (dann no in panzi und dann magdi und ev) wia sind dann wida mal zum marcus gfahrn...wia warn wida die üblichen (also...marcus peter simon poldi panzi magdi ev und ich...) wia ham an ur suppa film gschaut~>"der sinn des lebens" (fahrende hochhäuser, der tod der sich 1000x wiederholt, noch mal is fahrende hochhaus aus da anderen perspektive, ein fetter kotzender mann der letztendlich dann platzt...~>so jetz wissts was der sinn des lebens is...) nach der dvd simma dann sea kreativ gwordn (snips-schießn, dunkelheit (ein sea interessantes, gar ned kindisches, selbsterfundenes und extremst sinnvolles spiel^^) uno (was habtsn ia füa komische regeln?!) und jaa...gredt und herumblödelt halt^^ (und nehmts ned imma alles so 2-deutig! is jo a wahnsinn!) um 1 hat da marcus uns dann heimgführt (danke marcus~>du fahrst eh suppa...sonst wüad ich jo ned mitfahrn )

am sonntag simma um 12 nach puchberg gfahrn...es schaut echt extremst arg aus übaall (am spitz hats a hochhaus abdeck~>jetz liegt die ganze dämmung vom haus übaall herum. bis zum mcdonalds vor. des schaut echt ur arg aus. dann hats an baum auf die straße ghaut und wia ham a 3/4 stunde warten müssn bis ma endlich weitafahrn ham können weils den baum da erst beseitigen ham müssn. iwann um viertel 2 simma dann ankommen bei da oma. is essen dort war suppa =) und die krapfen-ähnlichen dinga warn a lecka. dann is leida da strom ausgfalln und wia ham ham im dunkeln uno spieln müssn (mein handy is als taschenlampe benutzt worden) kaffee hats a kan gebn..wia ham halt dann cola trunkn. iwie wars witzig. bei da heimfahrt hat dann eh wida alles passt.... ich hoff der sturm wiad ned no schlimma (laut wetterbericht sollt a in da nacht no schlimma wern..owa ich hoff mal ned) ich werd dann eh mal iwann mal schlafn gehn...

owa ich find is wochenende war echt cool...ur unterhaltsam und is total schnell vergangen (leida!) moagn is scho wida schule...2wochen no!

gute nacht! bis moagn =)

27.1.08 22:10


Die Woche

ähm...hab shco lang nimma bloggt...tut ma leid. owa iwie wollt ich ned/hab ka zeit ghabt/ka lust... naja

sonntag: ganz normal...warn in puchberg essen beim hofwirt^^ dort is echt suppa is essen und so...

montag: war in chemie zua stundenwiederholung dran. und es is die erst auf an 1er =) nach da schule war gesangsunterricht...es war...eigentlich eh cool... er hat gmeint meine stimme war no nie so kraftvoll und klar. (naja...so unterschiedlich können meinungen sein...-.-)

dienstag: schule war ganz ok. ned viel passiert... nach da schule war pm. des war cool...wia ham singstar event ghabt..=) (ich sag nua kuchenwette, toaster, cascada und britney~>echt scho schlimm!)

mittwoch: gestan...hmmn...ahja...turnen^^ zerst mal deutsch dann mathe..ganz ok beides. dann war turnen~>wohaa..soo sportlich war ich no nie. dannach war noch wapfl und es war eh ganz ok.

donnerstag: wia ham heut latein sa ghabt 1.stunde...es war naja...is eh gangen. mal schaun was ich hab. dannach war a ganz normaler schultag. in tex wars eig. voll lustig. bsp war dann...naja...furchbar. es war afoch nua enttäuschend und alles mögliche. ich war ur fertig nacha...und jaa. ich find man sollt unterstützen und nicht alle fertig machen.

ich hab jetzn grad no mit da mama gredt...und sie is echt suppa. versteht mcih voll und alles. es is suppa unterstützung zu haben...wia ham so gredt. und sie findt a dass ned fair is alles. und sie hat gmeint ich solls afoch lassn...sowohl is singen als auch die choreos. und des werd ich a tun... bsp is ma sooo wichtig. owa ich werd mich bissl zurückziehn. tut ma leid...jetz müssts mit da radko auskommen. ich kanns so ned weitamachn...ich kann ned. es macht mich ur fertig und alles. ich finds ziemlich unfair alles...

dann mal gute nacht!

24.1.08 22:18


Überraschung =))

also der tag gestan war a wahnsinn =)) sooo cool. ich hab mal gschlafn bis um 11 und dann simma zu verwandten gfahrn nach bad fischau. dort wars eh ganz ok eigenltich...wia ham gessen und dann simma zum faschingsumzug gangen. dannach hab ich nua fast an herzinfarkt kriegt weil die eva a sms gschriebn hat "marcus is krank"...woha! ich wär fast auszuckt.

um 5(!!) bin ich dann endlich heimkommen und hab anfangen können die spießchen zu machen und mein zeug zamzusuchen und alles...(war gar ned so leicht weil die oma und da opa um viertel 6 kommen sind...aba ich habs pünktlich zua eva gschafft^^) wie gsagt...um 6 sind dann magdi sylv peter simon und ich zua eva gfahrn um alles vorzubereiten. wia ham in ganzn kella umgräumt und a packerl einpackt (unsere seite war eindeutig schöna +gg+ )des woa jo scho mal was...^^ luftballons aufblasn hamma a voll drauf und jaa...des plakat draußn war ja a suppa find ich. was wia da umadum tan ham dass des dann endlich so ghängt is und die schrift halbwegs passt hat und alles...!! aba im endeeffekt hats find ich cool ausgschaut!^^

um ca. halb 8 war dann da 2.herzinfarkt des tages: marcus' mutter ruft an und meint er kann ned kommen...(gsD hat sies dann doch gschafft ihn iwie ins auto zu kriegen und ihn zua eva zu bringen. eigentlich hamma uns ausgmacht, dassa sich nua sein geschenk abholt...aba naja... es is dann doch eeeetwas länga gwordn )

um halb 8 sind nach und nach dann die übrigen gäste auch eintroffn...und ich find es warn alle guter laune alle warn ziemlich gut drauf und wia warn total viele leute!! eigentlich ALLE!! =)) als da marcus in keller betreten hat isa mit einem lauten überraschung begrüßt wordn. nach happy birthday, hoch soll er leben, ein prosit, und was ma noch so alles gsungen ham hat er dann seine geschenke(ein bild und viiiele gutscheine~> und is wichtigste...(nein, nicht die kondome^^) die stylishe (-leida ned snoopy-)boxershort +gg+) aufmachn dürfn. ich hoff du hast a freude damit marcus...(jetz kömma aba wirklcih mal in fischapark fahrn!! )

es is an dem abend echt nix passiert wo ich ma dacht hab..."des hätt jetz ned sein müssn oda so" ich find der abend war echt gelungen. wia ham tischfußball gspielt (gar ned sooo schlecht muss ich sagn^^) und dart und gredt hamma a....und ia kriegts niiiiieee wida luftballons =). ahja...danke an alle dass ia allle mitgholfen hat und dass des alles mit essen und trinken und gutscheinen und alles halt hinghaut hat! =)

um 1 sind dann die ersten gangen...und um halb 2 warn eigentlich dann scho alle bis auf simon marcus luki magdi eva und ich weg...was die da noch gredt ham war ja a wahnsinn. wenn man des ghört hätt...omG^^ owa es woa echt no vui lustig und echt suppa. naja...simon und marcus sind dann so um 4 heimgfahrn und da luki hat sich im kella auf die bank ghaut und hat dortn gschlafn^^. magdi ev und ich ham obn in ev ihrem zimma gschlafn (ca. 3 stunden) wia ham echt viel gredt no und einige neue theorien aufgstellt (wahnsinn...imma is gleiche!!^^) um 6 simma dann a schlafn gangen...

und um halb 10 hat da wecker gläutet gleichzeitig mitn handy von da ev. (es warn marcus und simon um anzukündigen dass jetzn glei kommen^^) wia ham uns dann ausm bett gequält und warn um 10 voll munter und alles. wia 6 ham dann in keller wida in einen bewohnbaren zustand gebracht und a no a paar rundn tischfußball gspielt...(nach 3 stunden schlaf echt unterhaltsam^^) wie ma fertig warn hamma uns no hinghockt und ham no so gredt (+argh+) bis ich dann abgholt wordn bin um nach puchberg zu fahren.

also vom sonntag hab ich bis jetz no ned ganz so viel mitkriegt...bin eha so im halbschlaf und wunder mich dass ich eh no an blog zambring^^ chemie hab ich ma kurz angschaut owa wenn ich da länga als 5min draufschau schlaf ich ein. obwohls grad geht... eig.

najaa... ich find samstag/sonntag war echt lustig und so tage wo man sich denkt "es is soo suppa solche leute wie euch alle zu kennen...ia seits echt genial. ia seits imma da, helfts wenn was is und seits a zum feiern und spaß ham imma bereit danke!

 

20.1.08 19:24


enough time to think...

freitag...letzer schultag...gsd jetz wochenende. a gnug zum lernen...geo, ch und latein... owa egal. will ned dran denkn iwie... owa der tag heut war a wahnsinn..der hat sie soooo zaht...in reli hamma tanz der vampire ghört^^ des woa is einzige positive an dem tag heut glaub ich.

nach da schule war ich kurz zhaus nua was essn...dann simma nach ternitz gfahrn. meine schwesta wollt sich die neue schule nochmal anschaun. dort hamma die tullitz troffn (sie kennt mich noch =) ) und ja...dannach hab ich gleich jungschar gehn müssn... war eh ganz ok eigentlich. wia ham halt gspielt und herumblödelt und so halt. is dann eh recht schnell vergangen eigentlich... und ja.

jetz bin ich zhaus...und denke... iwie is des fad.. und man könnt seine zeit eindeutig bessa nützn... aba ja.

naja...dann bis moagn oda so..kA

18.1.08 22:34


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung