Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 

also heut war donnerstag...und jaa...eigentlich a relativ normaler tag. in da früh bini ned wirklich aufkommen..hab in wecker glaub ich 100x läuten lassn und bin dann a zspät auf..owa es is sich alles ausgangen...=)

schule war ganz ok...es is relativ schnell vergangen...iwie weiß ich ur nimma was ma so ghabt ham...eh egal. die freistunden warn a cool... unsa ehestreit (afoch nua lol xD) und bsp war a suppa. da peter und die ulli warn da...und jaa..viel hamma ned tan weil die andan heut ins theater gfahrn sind und deswegn scho um 3/4 5 gehn ham müssn...wia ham dann halt gsungen mit mikro und bissl umanandblödelt und so...war eigentlich eh suppa!

wie ich heimkommen bin simma glei no nach neustadt in fischapark gfahrn und ham einiges einkaut im media markt (ahja...füa alle shopping-interessierten~>da h&m is komplett umbaut...schaut komisch aus!) dann bin ich heim und seitdem tu ich chatten... eigentlich hab ich ma vorgnommen mathe zu schreiben...aba jaa.. zwischen wollen und tun is a unterschied^^

pff...jaa..sonst...kA...

ahja mittwoch war gestan: schule war a da ganz ok...is a recht schnell vergangen findi. zerst D und M und dann 2 stunden turnen (des woa anstrengend!!^^ ~>zirkel-conditions-kraft-training. suppa...ich hasse zirkeltraining, ich hasse konditionstraining und ich hasse krafttraining +gg+ owa es woa dann eh ned so schlimm. a bissl muskelkater is bliebn owa jo^^ 2.stunde hamma fußball gspielt (soph~>der ball muss ins tor ned auf die eva!!) es hat echt suppa ausgschaut...bist deppat...wenn uns da wer sehn wüad^^) dann war no L und Ch (wia ham die tests zrückkriegt...eh genauso ausgfalln wie ich gsagt hab)

dannach hamma wapfl ghabt...wia ham an film gschaut. der war...naja...eh ned soo schlecht. wemman smst mit wem der 2m entfernt vo einem sitzt dann is a ganz erträglich eigentlich. (ich sag nua: "typischer lehrafilm...na typischer fader psycho iwas film" viiiieel gerede, kein inhalt...so halt. aba jaa...ansich eh ned so schlecht. beschriebt recht gut die situation von dem typn. dannach hab ich in ganzn tag wida mal nix mea tan.

gute nacht!

17.1.08 22:18


Werbung


A new week...

gestan und heut zammen hamma nua 10 stunden schule ghabt...ur praktisch iwie. aba moagn hamma 9 stundn und am donnerstag 11 stundn... also es gleicht sich eh alles aus =)

es tut sich ned viel wüad ich sagn... eigentlich tut sich gar nix. heut war ich bei da eva und wia ham popcorn gessn +gg+ lol...ähm. magdi und marcus warn heut kran~> auf diesem weg~> gute besserung! (wenns ned eh scho bessa is^^~>ich hoff wia sehn uns moagn in da schule wida)

unsere latein schularbeit is verschobn woadn von diesem donnerstag auf nexten. find ich iwie gut weil ich eh no nix glernt hab und so komm ich (vielleicht) dazu was zu tun...oda a ned^^

naja...ich schreib vl. moagn was... wenn ich wida was weiß. aba iwie bin ich ur ratlos was ich noch schreibn soll...es tut sich nix...es passiert nix... ich weiß afoch nix. tut ma leid =)

bis moagn! gute nacht =)

15.1.08 21:26


Wochenende^^

Also...naja. Irgendwie hab ich das ganze Wochenende keine Zeit zum Bloggen ghabt. Also werd ich das jetzn nachholn...

Freitag: Am Freitag hamma Schule ghabt. (ganz was neues^^) Der Tag war eigentlich ur entspannt, weil alle Lehrer Rücksicht auf uns gnommen ham weilma ja Sa ghabt ham. 1.Stunde hamma Film gschaut in Englisch, 2. hamma Mathe lernen dürfen (in Reli) dann hamma Musik ghabt und zum ersten Mal hamma Instrumente in die Hand kriegt. Eine ganz neue Erfahrung xD. Jaa..dannach hamma Mathe Schularbeit ghabt. Die war eigentlich voll ok. Also ich denk die wird ned so schlecht ausfalln insgesamt. Dann hamma noch 2Stunden ghabt aba ich hab eigentlich ur nix mea mitkriegt und jaa.. dann war schon Wochenende! War dann no Js (die Kinda sind bissl verrückt gwesn und jaa^^) Am Abend simma nach Ternitz zum Chinesen gfahrn. Dort wars eigentlich ur witzig (sorry ev!) und nacher simma spontan (nach endloser diskussion) zum Marcus gfahrn um uns Musical anzuschaun (Es war eh soo klar, dass der gwinnt und ned wer "anderer" +gg+) Wie des aus war hamma so a Schweinchen-Spiel gspielt (ein seeehr interessantes Spiel...) um halb 12 oda so simma dann heimgfahrn und jaa... ich find es war ein coola tag =)

Samstag: Auch gestan bin ich aufgstandn und dann hab ich angfangen mal mia Chemie anzuschaun. Wia lernen echt unendlich interessante Sachen.^^ Aba ich bin irgendwie froh dass ich einen Teil scho von den Stundenwiederholungen kann. Um 3 simma dann zu verwandten gfahrn. Dort wars ganz ok eigentlich. Wia ham zerst Reisauflauf gessn und nacher hats no Brote und so gem... owa ich bin dann kurz vor halb 7 heimgfahrn und hab mich schnell umzogn (des woa echt a Hektik^^) und dann simma zum Pottschacher Musikvereins Ball gfahrn (hat etwas länga dauert bis ma dortn warn... owa jo^^) Dort wars eh eigentlich recht lustig. Ich hab irgendwie eh viel tanzt (des geht a ohne Burschn...xD) und jaa.. bei da Tombola hamma mitgmacht und ham eigentlich alle sehr praktische Dinge gwonnen (teppiche, Alk, ein riesen Salzstangerl, Haarshampoo...). Dann war die Mitternachtseinlage... war auch cool. Auch wenns a bissl zlang war... owa auf solche Ideen musst jo erst amal kommen. Um 2 bin ich dann heimkommen und ich find der Tag war auch echt suppa.

Sonntag: Ich bin bissl spät aufgstandn und dann simma gleich essen gfahrn zum Italiener nach irgendwohin jetz simma grad vorher heimkommen und irgendwann sollt ich Chemie lernen gehn. Owa ich will ned!! +argh+

Und ein eigener Absatz ghört im Marcus: Alles Gute zum Geburtstag =)) Es is eigentlich arg...wia kennen uns alle erst seit ca. einem halben Jahr so richtig. Und jetz simma alle scho so suppa Freunde gwordn (find ich) Naja...19 Jahre gibts dich jetzn scho^^ Die Zeit vergeht... ("Ich kann mich noch erinnern wiest deinen 2.Geburstag gfeiert hast...des warn noch Zeiten +gg+" Spaß beiseite...Alles Gute Marcus =)

13.1.08 14:41


Flucht aus dem Turnsaal^^

heut war eigentlich kein alzu schlechter tag irgendwie. also in da früh bini aufgstandn^^ jaaa...wirklich +gg+ dann bin ich in die schule...es war in da früh naja. aba dann is da tag doch recht schnell vergangen...gsD. die letze stunde is dann ausgfalln (so ein pech +gg+) aba jaa...die freistunden warn echt suppa!! =) ich hab chemie nachgschriebn und dann hamma mathe erklärt und a selbst grechnet (wett-rechnen^^) dann warma no bei da billa (eiaufstrich und tunfischaufstrich in eina semmel! sehr lecker +gg+) magdi und ich ham dann a no beim tischfußball spielen...äh.. verloren.^^ des woa owa a nua weil is licht blendet hat (nein! das is jetzn ka ausrede ) lol...ahja und danke füas helfn bei da choreo. es woa echt genial die stunde! wia sind umanand ghupft und herum grennt und alle...suppa =) bühnenspiel...will ich mich eigentlich dazu äußern?!^^ eine gewisse person (nein, diesmal ned die betti^^) hat mich heut ganz leicht aufgeregt. streicht afoch mei choreo und macht an kA wie des ausdrückbar is.. an orientalischen-vogel-hochzeits-tanz. so hat des ausgschaut. da is echt null plan dahinter. ihre choreo geht sich ned aus und der takt vo ia is echt sehr interessant. auf jedn fall macht jeda was andas und sie hat null ahnung was sie eigentlich tun soll. wia sind dann...naja man kann fast sagn...grennt! und zwar aus dem turnsaal. es woa schrecklich!!^^ owa des weglaufn woa vui suppa =))

dann bini nach haus und jaa...glei chatten und so. a halbe stund hab ich ma mathe nochmal angschaut und jaa..ich hoff des geht moagn scho iwie. mathe tu ich ma normalerweise eh ned schwer...(im gegensatz zu latein! davor hab ich daweil echt no angst! kA wie ich des hinkriegn soll...aba ja man wiad sehn.) ich hoff mal auf a nette schularbeit+gg+ chemie hab ich auch angschaut (angschaut!! ~> 3min dann heft wida zu und weita chatten^^) 

auf jedn fall hamma jetz scho mal an sehr sehr groben grundplan füa moagn^^ und a füa samstag scho fast. fehlen nua noch die details und alles halt... aba des krieg ma a no hin. wia san jo eh vui kreativ und seeehr spontan alle. drum mach ich ma da keine sorgen mea +gg+ es hat scho so lang so funktioniert...am anfang macht man sich imma ur die sorgen "des geht sich ned aus... es is scho viel zu spät" aba iwie hats bis jetzn no imma funktioniert! des is echt cool! samstag geh ich wsl am ball...des wiad sicha a suppa werdn. also karten und so hamma no ned..aba des is jo eh ned wichtig. mein zeugs sollt ich noch iwann suchn. ich hab echt kA wo mein kleid is und die tasche und alles. wiad no a bissl a stress. des wochenende is sowieso bissl stressig übahaupt. am freitag schule^^ dann heim kurz dann um 4 jungschar und um 7 (oda so) mach ma wsl wida was zammen. am samstag simma eingladn bei verwandten am nachmittag und am abend halt ebn ball...sonntag bini dann in puchberg no und chemie lernen muss ich auch weil am montag hamma chemie test. also...kA wann ich lern aba ich sollt iwann lernen^^ ich mag solche wochenenden wo man viel zum tun hat. ich mag des ned wenn ich zhaus rumsitzen muss und nix zum tun hab. (ich mein...des lernen könnt man natürlich gern weglassen aba ja...wenns sein muss +gg+)

soo...ich werd mal schlafn gehn...es is eh scho später als ich eigentlich wollte. bissl lang gebloggt heut +gg+  naja...dann bis moagn und gn8! =)

10.1.08 22:20


kürzester blog aller zeiten^^

heut bini aufgstandn und mia war schlecht!^^ naja ich bin dann trotzdem in die schule, vor allem wegen mathe halt. jaa...nach da 2. stunde bin ich dann heimgangen und seitdem lieg ich halt im bett und tu fernschaun und chatten. eigentlich wollt ich mathe lernen aba des is ma iwie zu deppat gwesn. naja... drum is heut echt nix passiert.

9.1.08 21:23


dienstag... ^^ (kreativ oda?^^)

wern die tage eigentlich imma fada oda tu ich nua nix...?! naja heut war wida mal schule...wow der tag war echt extremst zach in da schule. die fächer warn uninteressant und die stunden warn uuuuur lang und wah.

dann bini heim und seitdem naja... sitz ich da und tu chatten, fernschaun und essen. ich werd imma fetter und fetter und iwann platz ich!! naja...lernen hätt ich a solln...bin ned wirklich dazukommen bzw. wollt ned.

moagn is wida schule...aba ohne wapfl. des fallt (leida^^) aus. owa joo. es wiad halt wida a tag so wie heut so fad. ich mein...eig. wars eh ned so fad. a mit chatten kann man sich extremst gut die zeit vertreiben!! =)

naja...wia ham jetzn beschlossn am samstag aufn ball zu gehn (ich glaub es is halbwegs fix?!^^) schau ma mal wie des wiad...ich denk owa das recht lustig sein wiad. =) am freitag tuma fernschaun...wo wissma ned aba des is eh egal +gg+ hauptsache wia können zammen des finale anschaun (ich muss ja schaun wer gwinnt damit ich weiß dass ich recht ghabt hab )

wenn ich ned nachdenk gehts ma gut =) also denk ich afoch ned. najaa...des is mal logik +gg+

soooo...ich werd mich dann mal hinlegn. vl...in nexter zeit iwann. gestan war ich iwie viieel zu lang auf weil ich ja unbedingt 2 stundn lang telln müssn hab (es woa ur suppa) dann gute nacht! bis moagn =)

8.1.08 22:25


the first day...^^

naja...heut war da erste schultag...naja. war eh ganz ok. ich war eigentlich eh voll gut drauf, es hat zwar in da früh zb. keina was gredt und so...aba ja. macht ja nix. während den stunden wars ziemlich lustig, iwie hab ich euch 3 vermisst +gg+ wia san jo echt soo blöd, labern nua blödsinn und alles. soo witzig

also wie gsagt schule war eigentlich eh ganz ok. füa das dass ich ma gestan eigentlich dacht hab dass ich voll ned in die schule gehn will. owa sobald man in da schule wida is kommt iwie sofort die schulstimmung rüba. nach 10min wars scho voll alltag wida...naja.  sooonst...naja nacha war ich noch musikschule. war eigentlich eh ned soo schlimm. naja...eine person hat mi sehr aufgregt...owa wen stört die bitte ned?! +argh+ dannach bin ich heim und magdi und eva sind kommen und wia ham "mathe glernt" naja... bzw. so tan wie wemma mathe glernt hätten... und ja. wia ham uns halt a bissl deppat aufgführt und so.. jaja eva "ich brauch an..." alles klar^^ und naja...mathematisches is da ned alzu viel rauskommen. sonst... tut sich eh nix.

eigentlich war ich voll gut drauf grad vorher...naja hat sich grad wida biiiissl gändat. naja...was soll ich tun. es is nua...so extremst komisch alles. iwie total wah!!

dann bis moagn~>2.schultag. ju

7.1.08 22:31


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung