Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
sooo schnell...

ich werd jetz ned versuchn alles zusammenzufassn was jetz in den letzen kA wie vielen wochen passiert is... und ich wills a ned.

is es eigentlich a ned sooo unglaublich viel passiert... mein leben war ganz normal iwie. es warn viele suppa momente dabei, auch einige ned so schöne...

ich versuch jetz wida öfta zu bloggen iwie... nua hab ich in letza zeit keine lust, keine zeit (naja^^) ich wollt afoch ned...ja.

also des wochenende war eigentlich voll lustig. am freitag ham magdi und ich bei da ulli gschlafn (evi war auch da vorher) wia ham dvd gschaut und iwie viieel blödsinn gmacht^^ (fußwärmerkissen, trinkjoghurt, englisch kurs...*gg*) dann am samstag warma beim marcus. es war wie imma echt suppa...wia ham viel scheiß gmacht und es war cool^^ heut warma in puchberg und jaa...war ned wirklich viel los dort.

heut in da früh wie ich aufgstandn bin bin ich draufkommen dass ma ned ganz so gut geht... hab halt halsweh und kopfweh und vorallem schnupfen. aba jaa...kann man nix machn^^ ich hoff des vergeht bald wida!

moagn hamma chemie-iwas-test und ich hab bis jetz no imma nix glernt...(es is iwie lustig...weil wenn ich is heft anschau krieg ich kopfweh, aba wenn ich in laptop anschau iwie ned...naja^^) und am dienstag hamma dann physik test. da sollt ich vl. aba wirklich was lernen...weil 10 seiten...naja.

sonst gehts ma eigentlich eh recht gut eigentlich. bin a bissl am denken imma wida...aba ja. is wahrscheinlich eh normal. ich kenn mich halt ned aus teilweise so allgemein...naja^^

gute nacht!

9.3.08 20:53


Werbung


Hello :))

Ja, mich gibts auch noch^^ wahnsinn, gell?!

die ferien sind jetz fast vorbei (2 tage noch!) und ich hab ma scho wida dacht...wann hab ich eig. letzes mal bloggt?! (laaang,laang her^^)

in den ferien is eig. doch einiges passiert... am samstag warma beim marcus, und am montag auch^^ es war wida echt lustig! am dienstag sind dann mitten in da nacht magdi ulli marcus und peter vor meina tür gstandn^^ lol...des war cool

naja....am mittwoch bin ich dann nach berlin gflogn^^ es war suppa dort... is wetter war dumm (regen, schnee, kälte) aba sonst... am mittwoch simma dann halt ins hotel und so bissl schaun was da so an gschäftln in da nähe sind und so und am abend warma in theater (tanz der vampire) am donnerstag warma in ganzn tag shoppen... boah des war anstrengend!! von 9 in da früh bis um 7 am abend simma durch gschäftln grennt und so^^ um halb 8 warma dann wida tanz der vampire schaun am freitag warn dann alle shopping center und so zu (~>feiertag) und so hamma uns halt die stadt angschaut und warn in ausstellungen (eisskulpurenaussstellung da wos -10grad ghabt hat^^ und so modelbahnausstellung ) am abend warn da papa und ich dann blue man group anschaun. des woa echt witzig...man kanns ur ned beschreibn iwie^^ um 3 hamma wida aufmüssn weil ma zum flughafen gfahrn sind und jaa.. um hlab 8 war ich wida in wien! =)

gestan warn dann magdi eva poldi und ich in da auferstehungsmesse in neunkirchen. die war auch eigentlich recht schön...wenn auch bissl lang.. aba des sind die eh imma =) nacha simma no im kirchhof rumgstandn und ham übalegt was ma machn solln^^ wia ham uns dann entschlossen nach rohrbach zu fahrn (also fast alle...) is osterfeuer war dort ned mea sea feurig sondan hat nua mea graucht eigentlcih^^ dann simma weitergfahrn am petersberg..da war a nix mea. schließlich simma beim mci glandet und dann hat uns da luki heimgführt^^

heut fahrma jetz dann gleich nach puchberg^^ und mal schaun...meine kusinen aus deutschland sind wida da... also jaa... dann bis am abend^^

Frohe Ostern! =)

23.3.08 11:18





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung