Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Überraschung =))

also der tag gestan war a wahnsinn =)) sooo cool. ich hab mal gschlafn bis um 11 und dann simma zu verwandten gfahrn nach bad fischau. dort wars eh ganz ok eigenltich...wia ham gessen und dann simma zum faschingsumzug gangen. dannach hab ich nua fast an herzinfarkt kriegt weil die eva a sms gschriebn hat "marcus is krank"...woha! ich wär fast auszuckt.

um 5(!!) bin ich dann endlich heimkommen und hab anfangen können die spießchen zu machen und mein zeug zamzusuchen und alles...(war gar ned so leicht weil die oma und da opa um viertel 6 kommen sind...aba ich habs pünktlich zua eva gschafft^^) wie gsagt...um 6 sind dann magdi sylv peter simon und ich zua eva gfahrn um alles vorzubereiten. wia ham in ganzn kella umgräumt und a packerl einpackt (unsere seite war eindeutig schöna +gg+ )des woa jo scho mal was...^^ luftballons aufblasn hamma a voll drauf und jaa...des plakat draußn war ja a suppa find ich. was wia da umadum tan ham dass des dann endlich so ghängt is und die schrift halbwegs passt hat und alles...!! aba im endeeffekt hats find ich cool ausgschaut!^^

um ca. halb 8 war dann da 2.herzinfarkt des tages: marcus' mutter ruft an und meint er kann ned kommen...(gsD hat sies dann doch gschafft ihn iwie ins auto zu kriegen und ihn zua eva zu bringen. eigentlich hamma uns ausgmacht, dassa sich nua sein geschenk abholt...aba naja... es is dann doch eeeetwas länga gwordn )

um halb 8 sind nach und nach dann die übrigen gäste auch eintroffn...und ich find es warn alle guter laune alle warn ziemlich gut drauf und wia warn total viele leute!! eigentlich ALLE!! =)) als da marcus in keller betreten hat isa mit einem lauten überraschung begrüßt wordn. nach happy birthday, hoch soll er leben, ein prosit, und was ma noch so alles gsungen ham hat er dann seine geschenke(ein bild und viiiele gutscheine~> und is wichtigste...(nein, nicht die kondome^^) die stylishe (-leida ned snoopy-)boxershort +gg+) aufmachn dürfn. ich hoff du hast a freude damit marcus...(jetz kömma aba wirklcih mal in fischapark fahrn!! )

es is an dem abend echt nix passiert wo ich ma dacht hab..."des hätt jetz ned sein müssn oda so" ich find der abend war echt gelungen. wia ham tischfußball gspielt (gar ned sooo schlecht muss ich sagn^^) und dart und gredt hamma a....und ia kriegts niiiiieee wida luftballons =). ahja...danke an alle dass ia allle mitgholfen hat und dass des alles mit essen und trinken und gutscheinen und alles halt hinghaut hat! =)

um 1 sind dann die ersten gangen...und um halb 2 warn eigentlich dann scho alle bis auf simon marcus luki magdi eva und ich weg...was die da noch gredt ham war ja a wahnsinn. wenn man des ghört hätt...omG^^ owa es woa echt no vui lustig und echt suppa. naja...simon und marcus sind dann so um 4 heimgfahrn und da luki hat sich im kella auf die bank ghaut und hat dortn gschlafn^^. magdi ev und ich ham obn in ev ihrem zimma gschlafn (ca. 3 stunden) wia ham echt viel gredt no und einige neue theorien aufgstellt (wahnsinn...imma is gleiche!!^^) um 6 simma dann a schlafn gangen...

und um halb 10 hat da wecker gläutet gleichzeitig mitn handy von da ev. (es warn marcus und simon um anzukündigen dass jetzn glei kommen^^) wia ham uns dann ausm bett gequält und warn um 10 voll munter und alles. wia 6 ham dann in keller wida in einen bewohnbaren zustand gebracht und a no a paar rundn tischfußball gspielt...(nach 3 stunden schlaf echt unterhaltsam^^) wie ma fertig warn hamma uns no hinghockt und ham no so gredt (+argh+) bis ich dann abgholt wordn bin um nach puchberg zu fahren.

also vom sonntag hab ich bis jetz no ned ganz so viel mitkriegt...bin eha so im halbschlaf und wunder mich dass ich eh no an blog zambring^^ chemie hab ich ma kurz angschaut owa wenn ich da länga als 5min draufschau schlaf ich ein. obwohls grad geht... eig.

najaa... ich find samstag/sonntag war echt lustig und so tage wo man sich denkt "es is soo suppa solche leute wie euch alle zu kennen...ia seits echt genial. ia seits imma da, helfts wenn was is und seits a zum feiern und spaß ham imma bereit danke!

 

20.1.08 19:24
 


Werbung


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung