Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Tanz durch die Welt :)) (ich liebe des lied!)

also montag...naja...es is imma da erste tag von da neuen woche. also~>schlimm. is aufstehn is imma is schlimmste dran und so. die schule is dann owa tdz. recht schnell vergangen. obwohl (oda gerade weil) die stunden eigentlich ned alzu gute stunden sind +gg+ (also deutsch~>zach, chemie~>chemisch^^, geschichte~>sea interessant (kati du hast ma vui leid tan da vorn^^ +windmühle+), latein~>ich hab keine erinnerung mea daran iwie, bio~>ähm...wia ham iwas tan... mathe~>ich check absolut nix mea. ich weiß ned warum...aba des is ma echt extremst suspekt scho. ich weiß ned warum ich nix mea check...vl. bin ich shco so in ferien laune und hab afoch abgschaltet...oda es is uns alln zu kompliziert^^)

am nachmittag war ich in ramplach (kaff iwo...^^) und hab dort ne stunde gitarriert. war eh ganz ok. (die 2 hunde san sooo lieb ) dannach bin ich gleich in die musikschule gfahrn. hat a passt...(ich mein man hört ned gern dass keine musicals gibts in meina stimmlage....aba ja...) 

am abend hab ich halt no chattet und ferngschaut. und natürlich..ned zu vergessen~>englisch hü gschriebn und glernt (naja...eha weniga glernt^^) bissl zu lang war ich halt auf...aba des is eh normal scho bei mia^^

naja...und heut war dienstag. erste stunde mathe (nein...ich versteh no imma nix...) dannach religion (der film is zwar absolut unsinnig und hat nix min thema zu tun...owa er is dann doch iwie interessant wenn man sich reingschaut hat), geo (ham wia eigentlich übahaupt iwas tan? zerst hamma 200bilda ausm internet gsucht in 2min^^ dann ham kati und ich knudddels hps angschaut und youtube videos und so...magdi hat daweil prüfung ghabt.) dannach war englisch vokabel test und ich muss sagn: er war eigentlich total einfach...und ich bin froh dassa so leicht war weil glernt hab ich echt nix ) mal schaun welche note ma kriegn, ev. . oh gott...mein hirn setzt scho aus....wia ham no ph ghabt. ganz normal...eigentlich hamma absolut nix tan.^^

nacha bini gleich in fischapark gfahrn. es war eh cool^^ da h&m schaut ur so aus wie der in wien oda berlin oda so in großstädten halt. wia ham alles anzogn was uns passt hat...kauft hamma eig. ned wirklich was. =) egal... dann simma gleich weita in metro gfahrn....ich find den iwie cool auch wenns viiieeel zu riesig is des ganze. owa lustig...die ganzen großpackungen mit 100kg und alles. hehe xD

jetz hab ich no chattet und ferngschaut. und ich hab gschaut was ich anzieh im fasching (also füa die js) ich glaub ich zieh a dirndl an...schaut zwar echt bescheuert aus bei mia...owa egal +gg+ und dann hab ich no gschaut was ich bei romeo und julia anziehn werd. mal schuan...den rock werd ich wsl iwie umnähn...mal schaun )

und ich will ned streitn! ich will ganz normal redn...owa wenn des iwie ned mea geht...dann kann ich auch nix tun. sieh bitte auch mal diene fehla ein und schieb ned imma alles auf mich!! ich weiß ich mach auch scheiße und manchmal red i a ned wie a wasserfall... owa des kanns jo a ned sein dass ma uns imma so zuquatschn müssn dass dann eh keina mea checkt... verstehs jetz ned falsch bitte...!!

nagut...gn8...bis moagn. =)

29.1.08 22:52
 


Werbung


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung