Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Saturday night^^

also...samstag bini aufgstandn und dann simma gleich nach neustadt und wien gfahrn um schigwand einzukaufn^^ (also füa meine schwester halt) wia warn ewig unterwegs und sind dann iwann wida heimkommen...dann hab ich da mama gholfn alles füan abend vorzubereiten. dannach bini no chatten gangen und es war suppa.

am abend simma dann (wie imma) zum marcus gfahrn und es war wida mal witzig (auch wie imma) wia ham uno gspielt...und ich hab echt ned gwusst dass man sich da soo deppat anstelln kann wie wia des tan ham =)) owa es woa echt genial. dannach simma rumgsessn und ham chips-schiffe erfunden und so halt. es war auf jedn fall lustig. =)

heut simma nach puchberg gfahrn. wia warn zerst essen und dannch simma zua oma gangen. dort hamma uno gspielt und wer hat gwonnen?! ~>jaja...der uno-profi halt ~>ICH +gg+ dann hamma krapfen gessn. hat die oma selbst gmacht (ich sag jetz ned dass ich 5 krapfen gessn hab^^)

naja...then...till tomorrow... sleepts well...+hust+

3.2.08 22:12
 


Werbung


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Magdi (3.2.08 22:24)
jaja du uno profi ^^
sleep a well *gg* (fallstas heut no liest) xD


Marcus (3.2.08 22:48)
na das klingt ja erfreut.. "wie imma" halt..

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung