Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Freunde
    maugi
    chirurg007
    marzipankeksi
    teetrinker
   
    flotsch01

    ecclesiasticus
    poldi17
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/sunrise1313

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
sooo schnell...

ich werd jetz ned versuchn alles zusammenzufassn was jetz in den letzen kA wie vielen wochen passiert is... und ich wills a ned.

is es eigentlich a ned sooo unglaublich viel passiert... mein leben war ganz normal iwie. es warn viele suppa momente dabei, auch einige ned so schöne...

ich versuch jetz wida öfta zu bloggen iwie... nua hab ich in letza zeit keine lust, keine zeit (naja^^) ich wollt afoch ned...ja.

also des wochenende war eigentlich voll lustig. am freitag ham magdi und ich bei da ulli gschlafn (evi war auch da vorher) wia ham dvd gschaut und iwie viieel blödsinn gmacht^^ (fußwärmerkissen, trinkjoghurt, englisch kurs...*gg*) dann am samstag warma beim marcus. es war wie imma echt suppa...wia ham viel scheiß gmacht und es war cool^^ heut warma in puchberg und jaa...war ned wirklich viel los dort.

heut in da früh wie ich aufgstandn bin bin ich draufkommen dass ma ned ganz so gut geht... hab halt halsweh und kopfweh und vorallem schnupfen. aba jaa...kann man nix machn^^ ich hoff des vergeht bald wida!

moagn hamma chemie-iwas-test und ich hab bis jetz no imma nix glernt...(es is iwie lustig...weil wenn ich is heft anschau krieg ich kopfweh, aba wenn ich in laptop anschau iwie ned...naja^^) und am dienstag hamma dann physik test. da sollt ich vl. aba wirklich was lernen...weil 10 seiten...naja.

sonst gehts ma eigentlich eh recht gut eigentlich. bin a bissl am denken imma wida...aba ja. is wahrscheinlich eh normal. ich kenn mich halt ned aus teilweise so allgemein...naja^^

gute nacht!

9.3.08 20:53
 


Werbung


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


MauganRa (9.3.08 21:39)
Gute Besserung!


ichthys (20.3.08 22:13)
be blessed

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung